1. He après a valorar la importància que tenen les TIC en la societat de la informació.
2. He après que hi ha diferents postures recolzades en diferents teories que expliquen les relacions entre tecnologia, ciència i societat i a diferenciar diferents maneres de concebre la Tecnologia Educativa.
3. He après que les tecnologies no poden canviar res per elles mateixes, sinó que cal un canvi d'actitud i mentalitat.
4. He après a valorar la necessitat d'aplicar les TE en els processos d'ensenyament i aprenentatge.
5. He après que he de tenir en compte per a dissenyar activitats d'ensenyament aprenetatge utilitzant les TIC seguint els criteris aportats per la psicologia (Gestal, constructivisme..), per la T. de Sistemes, per la T. de la comunicació i per T. de la informació.
6. He après a utilitzar noves eines tecnològiques per a la re presentació gràfica d'un esquema conceptual complex.
7.He après a compartir el propi coneixement utilitzant la Tecnologia i a valorar la seva importància per enriquir el procés d'aprenentatge.
8. He après a desenvolupar habilitats d’argumentació amb el recolzament d’eines tecnològiques.
9. He après i experimentat que tot aprenentatge ha de ser significatiu perquè aquest provoqui un canvi conceptual, i que les TE poden fer molt per ajudar-nos a fer aquest tipus d'aprenentatge.
dissabte, 31 d’octubre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Hola Montse, veig que en aquets pràcticum has après un munt de coses!
ResponEliminaHola Cristina, aquest no és el bloc del meu pràcticum 2, és el de l'assignatura les TIC i jo.
ResponEliminaL'adreça del meu bloc és la següent:
http://practicum2mcasasbul.blogspot.com.es/