
Bé companys, aquí hi ha un clar exemple de com interactúo amb les noves tecnologies, fixeu-vos en la manera rudimentaria de presentar el primer mapa conceptual i aquest que us ofereixo ara, corresponent a l'activiat 1.5 . Està clar, oi?
Aquest bloc és fruit de les activites previstes en l'assignatura "Noves Tecnologies de la Comunicació i la Informació en la Educació", de la UOC dins el Pla d'estudis de PSicopedagogia.

Muakis, muakis!!!! em felicito!!! JA ho deia jo que amb paciència fins hi tot hi dsfrutària, tot i que al principi em semblava tot un garbuix.
ResponElimina