dimecres, 23 de setembre del 2009

Autoavalucaió




Bé aquí teniu el resultat de l'avaluació inicial.



Comencem pel mapa conceptual:







Continuem pel resultat de la pregunta 9 (Situa't del 0 al 10)





Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 2
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 7
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement :7
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 4
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 8
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 2
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 2
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 5
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 5
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 6




Per últim anem a posar la conclusió inicial.




Crec que amb paciència i compartint el que sabem tots plegats me’n sortiré. Fins hi tot hi disfrutaré.

Benvinguda

Aquest missatge és de benvinguda als qui esteu visitant al meu bloc.

Suposo que sou estudiant com jo i esteu fets un garbuig, igual que jo.

Entreu, xafardejeu i gaudiu mentre us passejeu per aqui. Sigueu piadosos amb els comentaris.

Salut i bona feina!!