dilluns, 19 d’octubre del 2009

Conclusions minipac 1.3

Els conceptes apresos no són pocs ni tampoc senzills, i encara més les seves multi relacions complexes.
Desprès d’aquest treball puc afirmar que el meu concepte sobre la Tecnologia i l’Educació ha canviat.
Durant el debat he pogut constatar les mancances que tenim, la majoria com a professionals de l’educació, envers les noves tecnologies. Sobretot en com encara enteníem el paper de les tecnologies a dins les escoles. Tot i simular estar d’un bàndol o altre, a la majoria en mancava arguments fonamentats, quèiem més d’un cop en els mites i argumentàvem citant autors, sense entendre en profunditat que els seus postulats anàvem més enllà que estar a favor o en contra de tenir un ordinador a l’aula. Per aquest motiu vaig triar el fil de discussió “Frida parla”, perquè hi vaig poder exposar la necessitat d’aquest canvi de mentalitat.
Conèixer les fonamentacions de la Tecnologia educativa m’ha fet veure la necessitat de tenir-les present cada vegada que dissenyo activitats d’ensenyament –aprenentatge, i no sols aquestes sinó també tot el conjunt del procés d’ensenyament aprenentatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

"La forma és el secret de la crítica."