dijous, 8 d’octubre del 2009




Uf, companys quina canya d'assignatura.....!!!!!!!!




Ara us poso el amap, de la meva intervenció al fil de discusió Frida parla.




Encare em queda fer el amap de síntesi, si el de prova del missatge va ser dificil el de síntesi no ho vull ni imaginarrrrrrrrr. Però apa.... que queda poquet!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

"La forma és el secret de la crítica."