
Aquest és el cmap entregat a la minipac 1-3. Resumeix el mòdul 1 i l'article de M. Domenech i J. Tirado. A més de contenir les conclusions del debat de les CTS.
Aquest bloc és fruit de les activites previstes en l'assignatura "Noves Tecnologies de la Comunicació i la Informació en la Educació", de la UOC dins el Pla d'estudis de PSicopedagogia.
M'ha cridat molt l'atenció el teu cmap amb el fons. És una bona manera de fer que ens el mirem perquè és molt diferent dels altres.
ResponEliminaGràcies Rosa, si és cert, aquesta és una idea que vaig extreure visitant diferents cmaps en algunes webs, ho vaig trobar interessant i a més és fàcil de fer.
ResponElimina