La resposta podria ser em queda tot, si entenc que només acabo de començar amb aquest bateig a la nova manera de veure les TE. Però per ser pragmàtica crec que necessito saber on estic i què em falta per finalitzar amb èxit aquesta assignatura.
Comencem pel més inmediat o sigui la primera minipac obligatòria, la 2.1, anomenada del canvi concpetual.
1. Les intervencions als blogs de tres companys com a mínim.
2. Treball sobre el canvi conceptual:
2.1 Conceptes claus (intervenció al fòrum i argumentar)
2.2 Comparar coneixements prèvis i mapa coceptual de l'inici amb el de la minipac 1.3 i si han
canviat conceptes de l'avaluació inicial.
2.3 Representació gràfica del canvi conceptual (semblances i diferències entre els dos mapes).
2.4 Redacció del text de reflexió de forma argumentativa.
2.5 Graella d'autoavaluació.
dimecres, 28 d’octubre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Aquesta entrada és molt interessant. Havia arribat a pensar que era una pèrdua de temps aquest tipus de publicacions, jejej, em queda clar que escriure-ho és una manera d'estructurar els teus pensaments i de poder revisar aquesta estructura.
ResponEliminaLa reflexió metacognitava és un pas essencial per ser conscient dels teus propis aprenentages, és com el gps que et diu a quin punt del teu aprenentatge estas.
ResponEliminagràcies per la teva aportació!