dimecres, 23 de setembre del 2009

Autoavalucaió




Bé aquí teniu el resultat de l'avaluació inicial.



Comencem pel mapa conceptual:







Continuem pel resultat de la pregunta 9 (Situa't del 0 al 10)





Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 2
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 7
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement :7
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 4
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 8
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 2
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 2
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 5
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 5
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 6




Per últim anem a posar la conclusió inicial.




Crec que amb paciència i compartint el que sabem tots plegats me’n sortiré. Fins hi tot hi disfrutaré.

3 comentaris:

  1. Sobre la CC1:
    Comparteixo la teva opinió sobre les aules de la UOC. La teva puntuació també és alta (8). No podem negar que estan dissenyades com a comunitat d'aprenentage. Suposo que com a tota comunitat d'aprenentatge(l'escola inclosa)hi conviuen diferents punts de vista sobre com ensenyar. Res no es pot imposar...
    Per a mi la seva potencialitat és molt important, sense la UOC no hauria après tant ni hauria tingut l'oportunitat de parlar amb persones que tenen els mateixos interessos. salutacions, Montse.

    ResponElimina
  2. Gràcies per la teva aportació Marta,
    I sí és cert, gràcies a la UOC jo també estic aprenent i sovint em sap greu que la seva potencialitat no sigui aprofitada amb més eficàcia, hauria de ser un espai lliure de reflexió i anàlisi, d'enriquiment mútuo. És més, la meva experiència em diu que quan hi ha aixó, aquest feed-back, és quan els continguts dels manuals arriben a ser realment significatius per a mi.

    ResponElimina
  3. Avui he llegit el teu comentari sobre el meu primer mapa conceptual (una mica tard)i és veritat que s'assemblent molt! Ara caldria veure si els finals també ho són. Quan puguis penja'l. Salutacions,

    ResponElimina

"La forma és el secret de la crítica."